Етап уроку Закріплення та узагальнення
Назва прийому Інтелектуальний тир
Опис прийому
Для гри готують
ігрове поле у вигляді мішені із зображенням яблука в середині
(кількість кілець - 5, секторів - 6), таким чином, на полі 30 секторів,
що відповідає 30 питанням за певною темою (бажано підготувати ще
й додаткові питання).
Питання, які
розташовані у різних кільцях, мають різну вартість. Перше зовнішнє
кільце - найпростіше питання (вартість 1 бал), друге - 2 бали,
трете - 3 бали і т.д. У внутрішньому шостому кільці, що
розташоване у самому яблучку, питання найскладніші, тому
й найдорожчі - 6 балів.
Грають чотири команди,
які за попереднім жеребкуванням визначають послідовність та кількість (5-8)
підходів до інтелектуальної мішені.
Далі можливі два
варіанти розвитку гри. Перший (у випадку, коли мішень висить на
стіні) - представники від команди кидають у мішень спеціальні
дротики; другий варіант (мішень лежить на горизонтальній площині) -
кидають кубик (або інший маленький предмет, наприклад, діжечку), який
зупиняється у відповідному секторі. Кожен, хто кидає кубик (дротик),
намагається влучити якомога ближче до внутрішнього кола, бо там найдорожче
питання.
Після 5-8 підходів
кожної команди помічники рефері рахують кількість балів, що отримали команди за
правильні відповіді.
0 коментарі:
Дописати коментар