Етап уроку Рефлексія
Назва прийому Дворядний круглий стіл
Опис прийому
У процесі
його проведення учитель формує з учасників дві групи. Перша група утворює
«внутрішнє» коло. Учасники цієї групи вільно висловлюються з обговорюваної
проблеми. При цьому важливо, щоб учні не критикували точку зору інших,
а коротко й чітко висловлювали власну думку. Учасники другої групи
(«зовнішнє коло») фіксують висловлення учасників внутрішнього кола, готуючи
свої коментарі й питання. Коментарі можуть стосуватися суті обговорюваного
питання, процесу обговорення у внутрішньому колі, закономірностей
у висловлюваних позиціях, можливих причин подібних висловлювань. Учасники
внутрішнього кола повинні чітко й стисло висловити свою думку, зв’язуючи
її з попередніми висловлюваннями. Учитель здійснює координацію роботи, не
втручаючись у зміст висловлювань, направляючи діалог у рамки
обговорюваної проблеми, фіксуючи різні точки зору. Після закінчення роботи
внутрішнього кола викладач пропонує групі, що утворює зовнішнє коло, взяти
участь в обговоренні. Учасники зовнішнього кола працюють відповідно до
правил, описаних вище. Наприкінці роботи викладач просить учасників
сформулювати висновки в усній або письмовій формі, після чого висловлює
свої зауваження й коментарі.
0 коментарі:
Дописати коментар