Етап уроку Вивчення нової теми
Назва прийому «Моделі, що ожили»
Опис прийому
Цей методичний
прийом є модифікацією вправи театральної педагогіки «Побутові механізми».
Будь-яку навчальну модель, схему, малюнок, досвід можна запропонувати для
«оживлення» учням, з’єднаним у робочі мікрогрупи (три-вісім осіб). Виконується
ця дія без слів і коментарів, тільки з допомогою міміки, жестів. Не існує
обмежень у застосуванні цього прийому (тільки відсутність сміливості у педагога,
а фантазією вас щедро обдарують діти), уявіть собі, як здорово виглядає дослід
з хімії або фізики, що «ожив», модель кругообігу води в природі або розподіл
клітин.
Незвичність завдання й
обмеженість часу (не більше 4-5
хв на підготовку) примушують учнів проявити кмітливість. По ходу демонстрації
результатів «оживлення» учні інших мікрогруп відгадують, що саме оживляли.
У вихідному варіанті
завдання учасники гри показують дію приладів, що були отримані ними за
жеребкуванням, роботу їх внутрішніх механізмів. Учні домовляються, хто буде
тією або іншою частиною механізму і яким чином йому доведеться взаємодіяти з
іншими «частинами» під час «роботи» приладу.
0 коментарі:
Дописати коментар